Ik dacht ook te komen helpen.. maar kwil net de sol buitenrijden vo em al te kuisen ... batterij plat Nu moe'k nog wachten op de papa want kweet hier geen startkabels liggen als er nog tijd is kom ik zeker nog af, zoniet reserveer ik al een schoon plekske
Only aim to do your duty, and mankind will give you credit where you fail.
Als ik het zo allemaal lees hier wordt het echt een 2 daags feestje:). Vind het jammer dat ik er zaterdag niet bij kan zijn, moet naar het trouwfeest van een nicht dusja. Maar zondag zeker aanwezig, kater of niet:).
nu papieren maken voor de verkoophoek, dan de wagen volledig uitladen, inladen wat mee moet, enkele last minut inkoopjes gaan doen, accordwagontuner oppikken, een groepje op de autostrade oppikken
$1 schreef:$2k sluit aan in Groot-Bijgaarden met Swaken.
grtz
Ik ook . Vanmiddag hele tijd bezig geweest met hem te kuisen, keer goed gesimoniseerd, staat mooi te blinken nu . Hopen dat het daar morgen beter weer is dan hier vandaag . Nu vertrekken naar trouwfeest en hopelijk ni te veel drinken Tot morgen :
Tja, het is dus weer maar eens anders uitgedraaid. Door mijn 3 wekkers heen geslapen, mama heeft me om half 10 wakker gemaakt dusja. Ik vertrek nu naar Olmen, met mijn kater:D.