Wintermeeting @ Restaurant de Moerse Bossen te Klein Zundert

Welke meetings zijn er? waar? wanneer? kom het hier te weten!

Re: Wintermeeting @ natuurgebied Pannenhoef Klein Zundert

Berichtdoor del_zot » ma 26 dec 2011, 17:48

zoals gezegd op cch, als de sol rijd zal ik er zijn aangezien het voor mij niet zover is ;)

@ jerry, ik ben van schilde, als ge samen wilt rijden dan volg ek u wel
Zie je spruitstuk als een werkende neger. En zie je turbo als zweep. Synergie.
Afbeelding
del_zot
HCB Veteraan

my honda: r33 gts-t
Advertenties:

• Re: Wintermeeting @ natuurgebied Pannenhoef Klein Zundert

Berichtdoor Pink Danny » ma 26 dec 2011, 19:36

Ik kom naar zundert , met of de nsx , of de accord. ;) Als het weer blijft als nu , dan is er dit jaar geen winterslaap nodig voor de nsx. :party: :party:
    Achteraf ni komen bleiten , met ne nissan niks al last... :) Of ne soeparoe...
    Pink Danny
    Moderator

my honda: NSX
    Advertenties:

Berichtdoor Lycan » di 27 dec 2011, 12:28

$1 schreef:$2oals gezegd op cch, als de sol rijd zal ik er zijn aangezien het voor mij niet zover is ;)

Jou nickname op CCH is eg_gino dan neem ik aan? :) Het zou in ieder geval gezellig zijn als je erbij bent :goed:

$1 schreef:$2k kom naar zundert , met of de nsx , of de accord. ;) Als het weer blijft als nu , dan is er dit jaar geen winterslaap nodig voor de nsx. :party: :party:

Oelala! :o Honda NSX :goed: dat zou zeker gaaf zijn als je daar mee zou komen :D (heb namelijk nog nooit een NSX in het echt gezien :oops: )

Maar zal het lijstje weer even bijwerken :)
    Mijn welkomstopic: viewtopic.php?f=6&t=5936

Afbeelding
    Lycan
    D16 Poster

my honda: Civic Coupe EM2
    Advertenties:

Berichtdoor Jerry » di 27 dec 2011, 16:30

$1 schreef:$2oals gezegd op cch, als de sol rijd zal ik er zijn aangezien het voor mij niet zover is ;)

voor mij goed spreken nogwel optijd af dan wanneer weet ge da u sol ga klaar zijn?
    @Lycan-->PM
    drempels zijn net sletjes , eerst moet je ze niet en uiteindelijk kruip je er toch maar overheen.
    Jerry
    B18 Poster

my honda: EP1 DA4
    Advertenties:

Berichtdoor del_zot » di 27 dec 2011, 17:28

$1 schreef:$2

voor mij goed spreken nogwel optijd af dan wanneer weet ge da u sol ga klaar zijn?
    @Lycan-->PM

ik ben nu bezig aan de kabelboom, en ik verwacht morgen men koppeling dus dan kan ik verder
    Zie je spruitstuk als een werkende neger. En zie je turbo als zweep. Synergie.
    Afbeelding
    del_zot
    HCB Veteraan

my honda: r33 gts-t
    Advertenties:

Berichtdoor Lycan » di 03 jan 2012, 15:25

Even goed opletten allemaal! De plannen zijn namelijk gewijzigd!

Marc en ik zijn zojuist bij de parking van natuurgebied de Pannenhoef geweest. Normaal een mooie locatie, maar zonder sneeuw en met veel modder ziet het er nu heel anders uit dan afgelopen winter ::( de meeting zal dus niet meer op deze locatie worden gehouden! Daarnaast hadden wij niet verwacht dat er zoveel animo zou zijn voor onze meeting en denken we dat de parking wel eens te klein zou kunnen zijn.

Als vervangende locatie hebben we toch maar gekozen voor restaurant de Moerse Bossen, de plaats waar we in de eerste instantie na de meeting alleen wat zouden gaan drinken :)

Rucphenseweg 30
    4882 KC Klein Zundert

Afbeelding

Dit parkeerterrein is groot genoeg en bedekt met kiezeltjes, waardoor elke Honda (OEM, verlaagd en zelfs slammed) hier zonder problemen op en af kan ;)

Verder willen we wel de verzamelplaatsen behouden. Het is dus nog steeds de bedoeling dat je ofwel naar het verzamelpunt in Etten-Leur komt ofwel naar het verzamelpunt in Klein Zundert ;) uiteraard kun je er wel voor kiezen om meteen naar de Moerse Bossen te rijden als je bijvoorbeeld later wilt komen of geen van beide verzamelplaatsen kunt vinden :)

Nu nog even iets heel belangrijks: de regels en afspraken tijdens de meeting

- Het maakt ons weinig uit wat voor soort uitlaatsysteem (met of zonder silencer) je onder je auto hebt, maar wij verzoeken iedereen echter wel vriendelijk om niet onnodig toeren te gaan maken.
    - Wij verzoeken iedereen vriendelijk om geen burnouts te maken.
    - Wij verzoeken iedereen vriendelijk om zijn/haar audiosysteem uit te laten tijdens de meeting.
    - Het is geen probleem als je eigen eten/drinken meeneemt naar de meeting (om dit buiten op te eten/drinken), zolang iedereen zijn/haar eigen rommel maar wel opruimt.
    - Wij verwachten van iedereen normaal en fatsoenlijk gedrag op de verzamelplaatsen, tijdens de rit richting de Moerse Bossen en op het parkeerterrein van de Moerse Bossen.

Als er iemand 1 van de bovenstaande regels niet naleeft kunnen we namelijk meteen vertrekken vertelde de eigenaar van de Moerse Bossen :crazy:

Tevens nog wat handige informatie over het kopen en nuttigen van drinken (en eventueel eten) bij de Moerse Bossen:

- Marc en ik hebben een zaaltje gehuurd, wacht dus a.u.b. eventjes met naar binnen gaan en bestellen totdat Marc en ik beide aanwezig zijn op de meeting.
    - Drankjes (en eventueel eten) kunnen individueel worden besteld aan de bar ... en let op! ... moeten meteen worden afgerekend.

Tot slot wil ik iedereen verzoeken alleen nog te reageren in dit topic wanneer:

- je al wel in de lijst staat, maar niet meer kunt komen;
    - je nog niet in de lijst staat, maar ook graag wilt komen (a.u.b. niet hele lijst knippen/plakken, alleen aangeven dat je komt is voldoende);
    - of wanneer je iets heel belangrijks te melden hebt.

Afspraken maken m.b.t. samenrijden en ergens afspreken (indien het niet gaat over 1 van de 2 verzamelplaatsen) dus graag via PM regelen en absoluut niet meer offtopic gaan a.u.b. :) Dit om te voorkomen dat dit topic er morgen weer 2 pagina's bij heeft en sommige mensen deze belangrijke mededeling niet meer lezen en er misverstanden zullen gaan ontstaan ::(

Afbeelding
    Lycan
    D16 Poster

Advertenties:

Re: Wintermeeting @ Restaurant de Moerse Bossen te Klein Zun

Berichtdoor Jerry » do 05 jan 2012, 02:27

ik weet niet zeker of ik nog kom. Ze zijn vanachter in mijn auto gereden . vind het beetje dom om met de beschadigingen te komen. zal het u met zekerheid de dag op voorhand iets laten weten
    grtz
    drempels zijn net sletjes , eerst moet je ze niet en uiteindelijk kruip je er toch maar overheen.
    Jerry
    B18 Poster

my honda: EP1 DA4
    Advertenties:

Berichtdoor login257 » do 05 jan 2012, 09:13

mss volgende meeting een andere locatie, iets meer industrial en minder natuurgebied?

natuurgebied is groene klojo's gebied, niet direct een plaats waar een groep autoliefhebbers met open armen ontvangen wordt ...
    login257
    HCB Veteraan

my honda: bb1, bb3
    Advertenties:

Berichtdoor Lycan » do 05 jan 2012, 09:59

$1 schreef:$2k weet niet zeker of ik nog kom. Ze zijn vanachter in mijn auto gereden . vind het beetje dom om met de beschadigingen te komen. zal het u met zekerheid de dag op voorhand iets laten weten
    grtz

Oej das nie best :? maar je bent altijd welkom hoor, met of zonder beschadigingen ;) ik hoor het nog wel :)

$1 schreef:$2ss volgende meeting een andere locatie, iets meer industrial en minder natuurgebied?

natuurgebied is groene klojo's gebied, niet direct een plaats waar een groep autoliefhebbers met open armen ontvangen wordt ...

De meeting wordt niet meer gehouden bij het natuurgebied (zie eerste post) ;) de meeting wordt nu gewoon gehouden op de (grote) parking van een restaurant :)

Afbeelding
    Lycan
    D16 Poster

Advertenties:

Berichtdoor login257 » do 05 jan 2012, 10:45

$1 schreef:$2
    $1 schreef:$2ss volgende meeting een andere locatie, iets meer industrial en minder natuurgebied?

De meeting wordt niet meer gehouden bij het natuurgebied (zie eerste post) ;) de meeting wordt nu gewoon gehouden op de (grote) parking van een restaurant :)

een restaurant met een landelijk, rustiek karakter in een groene omgeving waarvan de eigenaar dreigt met iedereen van de parking te jagen op voorhand...
    klinkt wat "hol van de leeuw" -achtig niet ? :mrgreen:
    login257
    HCB Veteraan

my honda: bb1, bb3
    Advertenties:

Berichtdoor Simone » vr 06 jan 2012, 11:05

bepaal jij dat dat ik niet zeker kom? :P
    Afbeelding
    Simone
    B18 Poster

my honda: Civic EG4
    Advertenties:

Berichtdoor Lycan » vr 06 jan 2012, 12:47

$1 schreef:$2en restaurant met een landelijk, rustiek karakter in een groene omgeving waarvan de eigenaar dreigt met iedereen van de parking te jagen op voorhand...
    klinkt wat "hol van de leeuw" -achtig niet ? :mrgreen:

Jup :goed: een restaurant met een landelijk, rustiek karakter in een groene omgeving ;)

Maar nee, geen eigenaar die dreigt met iedereen van de parking te jagen op voorhand :nee: dat dikken wij alleen heel erg aan, zodat iedereen het leest en iedereen zich zal gedragen ;) maar goed, als er te veel onnodig geluid (uitlaat, audio, what ever ...) wordt geproduceerd of mensen zich asociaal gaan gedragen kunnen we inderdaad meteen vertrekken :( ... maar dat lijkt me meer dan logisch ;)

Afbeelding
    Lycan
    D16 Poster

Advertenties:

Berichtdoor Pink Danny » vr 06 jan 2012, 16:08

De hooligans onder ons kunnen spuitbussen en hamers meebrengen , ik zie dat er een vw vento komt. :zot: :zot: :lol: :teehee: :teehee: :wgf: :omg: :omg: :ban: :shoot: :shoot: :shoot: :rotfl: :rotfl: :fap: :fap: :oops: :zweep: :jack:
    Pink Danny
    Moderator

Advertenties:

Berichtdoor Lycan » vr 06 jan 2012, 16:16

:teehee:

Maar laten we dat toch maar niet doen :nee: de reden dat hij mag komen is omdat hij een goede bekende is van de Nederlandse EM2-gang :mrgreen:

Afbeelding
    Lycan
    D16 Poster

Advertenties:

Berichtdoor Pink Danny » za 07 jan 2012, 10:55

ik breng wel een stuk karton mee om er onder te leggen... :har:
    Pink Danny
    Moderator

Advertenties:

VorigeVolgende

Keer terug naar Meetings