@ jerry, ik ben van schilde, als ge samen wilt rijden dan volg ek u wel

$1 schreef:$2oals gezegd op cch, als de sol rijd zal ik er zijn aangezien het voor mij niet zover is
$1 schreef:$2k kom naar zundert , met of de nsx , of de accord.Als het weer blijft als nu , dan is er dit jaar geen winterslaap nodig voor de nsx.
![]()
)$1 schreef:$2oals gezegd op cch, als de sol rijd zal ik er zijn aangezien het voor mij niet zover is
$1 schreef:$2$1 schreef:$2oals gezegd op cch, als de sol rijd zal ik er zijn aangezien het voor mij niet zover is
voor mij goed spreken nogwel optijd af dan wanneer weet ge da u sol ga klaar zijn?
@Lycan-->PM

$1 schreef:$2k weet niet zeker of ik nog kom. Ze zijn vanachter in mijn auto gereden . vind het beetje dom om met de beschadigingen te komen. zal het u met zekerheid de dag op voorhand iets laten weten
grtz
$1 schreef:$2ss volgende meeting een andere locatie, iets meer industrial en minder natuurgebied?
natuurgebied is groene klojo's gebied, niet direct een plaats waar een groep autoliefhebbers met open armen ontvangen wordt ...
$1 schreef:$2$1 schreef:$2ss volgende meeting een andere locatie, iets meer industrial en minder natuurgebied?
natuurgebied is groene klojo's gebied, niet direct een plaats waar een groep autoliefhebbers met open armen ontvangen wordt ...
De meeting wordt niet meer gehouden bij het natuurgebied (zie eerste post)de meeting wordt nu gewoon gehouden op de (grote) parking van een restaurant
$1 schreef:$2en restaurant met een landelijk, rustiek karakter in een groene omgeving waarvan de eigenaar dreigt met iedereen van de parking te jagen op voorhand...
klinkt wat "hol van de leeuw" -achtig niet ?
dat dikken wij alleen heel erg aan, zodat iedereen het leest en iedereen zich zal gedragen

de reden dat hij mag komen is omdat hij een goede bekende is van de Nederlandse EM2-gang 
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast