zal ik mezelf toch ook maar voorzien van een helm
ge weet maar nooit da er iemand compassie heeft bij mij en me vriendelijk uitnodigt

$1 schreef:$2aar ik het zelf helaas ook bij kijken moet houden door omstandigheden
ge weet maar nooit da er iemand compassie heeft bij mij en me vriendelijk uitnodigt

$1 schreef:$2$1 schreef:$2aar ik het zelf helaas ook bij kijken moet houden door omstandigheden
kom maar ns af dan, kunnen we kennis maken

$1 schreef:$2ehehe schoon dingzo te horen ga op de aprking dus nig en Ep squad tevoorschijn komen :d nasty ikke mariow, :p

$1 schreef:$2$1 schreef:$2ehehe schoon dingzo te horen ga op de aprking dus nig en Ep squad tevoorschijn komen :d nasty ikke mariow, :p
![]()

$1 schreef:$2k kijk er naar uitmss maandag avond als'k tijd heb nog wa aan het swiftje werken. Maar we zien wel
![]()
(Danny, om hoe laat word ik dinsdag morgen bij u verwacht?)
$1 schreef:$2k moet dus een andere oplossing vinden voor mijn jaarlijks probleem (ik blijf namelijk weigeren om inschrijvingen te weigeren
1. Eén van deze oplossingen bestaat erin om piloten binnen een bepaalde club opnieuw met dezelfde transponder te laten rijden, maar dan slechts in één sessie ipv twee.
Met andere woorden: piloot X rijdt in sessie B voormiddag met transponder nr XXX en piloot Y rijdt in sessie B namiddag met transponder nr XXX. Deze oplossing kan ENKEL binnen clubverband gebeuren, en mits correcte afspraken intern! Bovendien moet ik dan ook liefst zorgen voor dubbele stickers voor bepaalde wagens.
2. Een andere oplossing is dat ik 18 mensen gewoon laat wachten totdat ze een transponder kunnen krijgen van iemand die op Dinsdag ondanks alles, toch NIET komt opdagen en zo zijn er minstens 'n 15-tal tijdens elke Vroemdag. Echter niemand is hier gelukkig mee.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten