
$1 schreef:$2anny,
als ge mijn hulp nodig hebt vrijdag avond
als ik dan zelf ons tentje al mag opzetten die grote dan zal ik er nog 4 meenemen om te helpen
$1 schreef:$2ie zondag mee wilt oprijden van Oost-vlaanderen en omstreken :
Om 9u15 aan den Texaco in Groot-Bijgaarden... Aaaaaiiit !!!

$1 schreef:$2CB MEETING 2010 COUNTDOWN IS BEGONNEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
check the main page

$1 schreef:$2oe laat kunnen we eigenlijk binnen komen op zondag? of is daar geen tijd voor vastgesteld?
$1 schreef:$2$1 schreef:$2oe laat kunnen we eigenlijk binnen komen op zondag? of is daar geen tijd voor vastgesteld?
Niet te vroeg.
Want meestal heeft iedereen daar ne kater nog.
Pakt een uur of 9 ofzo
$1 schreef:$2oe laat kunnen we eigenlijk binnen komen op zondag? of is daar geen tijd voor vastgesteld?

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast