Misschien kunnen we samen proberen te spreken op de 7 en 8 augustus!

$1 schreef:$2$1 schreef:$2$1 schreef:$2ank!
We zullen daar zijn!
Nous y serons, als je mijn frans better begrijpt!
URL=http://img718.imageshack.us/i/im000460.jpg/][/URL]
bien venue.![]()
knappe crz![]()
ale vooruit den eersten crz is er op de meet!
joepie!!!!![]()
ben benieuwd hoeveel er daar gaan zijn
$1 schreef:$2ank, Swaken, maar nederlands is gemakkelijker te leer dan Frans!
$1 schreef:$2$1 schreef:$2ank, Swaken, maar nederlands is gemakkelijker te leer dan Frans!
Ca cest tres bon pour moi !
Heel goed !
$1 schreef:$2a salu c'est vous de la balade de HPFactory?
$1 schreef:$2a salu c'est vous de la balade de HPFactory?
$1 schreef:$2$1 schreef:$2a salu c'est vous de la balade de HPFactory?
Euh... je les ai vus me semble-t'il deux fois; donc c'est fort possible!
$1 schreef:$2igelijk zit ik nog steeds met de vraag van de Drempels
Zijn er lelijke drempels in de buurt? want vorige locatie stond er een mooi exemplaar bij het binnen komen.
$1 schreef:$2$1 schreef:$2igelijk zit ik nog steeds met de vraag van de Drempels
Zijn er lelijke drempels in de buurt? want vorige locatie stond er een mooi exemplaar bij het binnen komen.
Klopt , op deze lokatie heb ik er vorige week geen enkele gezien dacht ik. Ruben kan da met zekerheid zeggen , die woont er dichter bij en kwam er al meerdere keren.

$1 schreef:$2$1 schreef:$2$1 schreef:$2igelijk zit ik nog steeds met de vraag van de Drempels
Klopt , op deze lokatie heb ik er vorige week geen enkele gezien dacht ik. Ruben kan da met zekerheid zeggen , die woont er dichter bij en kwam er al meerdere keren.
het is er drempelvrij
$1 schreef:$2$1 schreef:$2$1 schreef:$2a salu c'est vous de la balade de HPFactory?
Euh... je les ai vus me semble-t'il deux fois; donc c'est fort possible!
mais oui. on a encore discuter ensemble. je suis celui avec la FN2 rouge avec le carbon sous le capeau.
je te presenterai a swa au meeting. si tu veut on s'arrange pour partir en collone a nouveau cette fois si
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten