Laat maar weten wie er zin heeft, en wie er wanneer kan,
Dan prikke we een datum. Oktober denk ik best.
Concept blijft t zelfde, en locatie ook.
Zal de info hieronder nog wel eens posten straks...


$1 schreef:$2twisted: Let's do this shit






$1 schreef:$2en Tim komt dus al![]()
Nu nog de Jef, Thomas, Ramsis, ITR kerel wat gistren in de must was en de rest.
Komaan jongens
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast