Voor de duidelijkheid; HOUD HET RUSTIG, GEEN ONNODIGE DECIBELS OF OPVALMANOEUVERS. ZELF UWE ROMMEL DAT GE MEEBRENGT TERUG OPKUISEN!
Laat er ons een gezellige, rustige avond van maken zodat we daar in de toekomst onze kop nog kunnen laten zien
WAAR? Vaartdijk in Kapelle op den Bos. De straat helemaal uitrijden tot ge niet meer verder kunt. Als ge 3 witte windmolens ziet staan zijt ge juist. Best via de Kuiermansstraat komen.
UUR? Vanaf 19h.

De rode streep is waar ge moet zijn.
Tot dan!



