
$1 schreef:$2ij waren rond 4uur thuis dacht ik... ale dacht ik tochtwas echt plezant gister! en verschoot zelf van de opkomst

$1 schreef:$2$1 schreef:$2ij waren rond 4uur thuis dacht ik... ale dacht ik tochtwas echt plezant gister! en verschoot zelf van de opkomst
Dan zijde ofwel nog lang gebleve, ofwel me veel omweg trug gerede.
Mss voor hcb nog is samekome?


$1 schreef:$2as echt een goei avondje
Ik kan in juni enkel vrijdagen, julie elke week normaal gezien behalve den 5 juli

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast