Pagina 1 van 1

wetsuit te koop (hilarisch!)

BerichtGeplaatst: wo 16 maart 2011, 19:54
door jeremiah

Re: wetsuit te koop (hilarisch!)

BerichtGeplaatst: wo 16 maart 2011, 20:06
door Nasty
Dear diary... :lol:

Re: wetsuit te koop (hilarisch!)

BerichtGeplaatst: wo 16 maart 2011, 20:25
door Lionel
heel droog :P

Re: wetsuit te koop (hilarisch!)

BerichtGeplaatst: wo 16 maart 2011, 21:02
door Magnificent_one
Super :lol:

"I've included a picture of a bear using a urinal, this is how I normally use the toilet, notice that the animal is not wearing a wetsuit. Although I am not a bear, I, like a bear, do not p*ss in wetsuits." :lol: :lol:

Re: wetsuit te koop (hilarisch!)

BerichtGeplaatst: wo 16 maart 2011, 22:10
door VRX
Lol, lees de extra's maar eens, en kijk maar eens naar het current bid ;)
(Q&A is ook epic!)

Heb al een paar keer zo'n "onozele" auctions gezien en die doen het ALTIJD goed...mss ook eens beginnen met zo'n tekstjes te verzinnen voor dingen die ik online verkoop :lol: