imitation wheel

imitation wheel

Berichtdoor falken » do 10 maart 2011, 16:59

Afbeelding
falken
B18 Poster

my honda: cl7
Advertenties:

• Re: imitation wheel

Berichtdoor z0rky » do 10 maart 2011, 19:25

Hoepeloos, zullen het hier nooit inzien, ARC failliet en de velgproducenten zullen snel volgen. Allemaal dankzij mensen die liever "Advan racing" velgen voor 350 euro kopen, if you cant pay you cant play
    z0rky
    Camino user

my honda: ep3
    Advertenties:

Re: imitation wheel

Berichtdoor Fluffy » do 10 maart 2011, 19:52

$1 schreef:$2oepeloos, zullen het hier nooit inzien, ARC failliet en de velgproducenten zullen snel volgen. Allemaal dankzij mensen die liever "Advan racing" velgen voor 350 euro kopen, if you cant pay you cant play

Waar is de "Vind ik leuk" button? :lol:
    Je moest eens weten hoeveel keer die BBS replica's over de toog zijn gegaan.
    Maar ik krijg dan ook gewoon GEEN aanvragen voor echte.

Het erge is dan nog dat sommige zoiets monteren met springbouten, spacers, verkeerde ET,...
    En dat op wagens met +150pk :zot:

Ach ja, crisis zeker?
    Cruiserz Car Club

Jap Car - Night Bar, Honda Day 1, Honda Day 2,... -> Yep, we did it!

www.cruiserzcarclub.net
    Fluffy
    B18 Poster

my honda: CL9 Accord Type S
    Advertenties:

Berichtdoor z0rky » do 10 maart 2011, 20:03

de echte merknamen en centercaps is gewoon een brug te ver
    z0rky
    Camino user

my honda: ep3
    Advertenties:

Berichtdoor Hondapower » do 10 maart 2011, 20:18

$1 schreef:$2oepeloos, zullen het hier nooit inzien, ARC failliet en de velgproducenten zullen snel volgen. Allemaal dankzij mensen die liever "Advan racing" velgen voor 350 euro kopen, if you cant pay you cant play

VIND IK LEUK

Geef je groot gelijk zorky! Kan er niet meer aan toevoegen!
    Hondapower
    D16 Poster

Advertenties:

Berichtdoor falken » do 10 maart 2011, 20:58

$1 schreef:$2

VIND IK LEUK

Geef je groot gelijk zorky! Kan er niet meer aan toevoegen!

Afbeelding
    Afbeelding
    falken
    B18 Poster

my honda: cl7
    Advertenties:

Berichtdoor jeremiah » do 10 maart 2011, 20:58

$1 schreef:$2esson learned. do not drop a huge ass weight on my wheels.

:lol:

Nog n goede reply hierop gevonden:

$1 schreef:$2i]Eh... I get why they made this video as I'm sure the "legit" companies are hurting with all the reproductions out. When I watch this movie I see "forged vs cast" not really "copy vs legit". Also I'm not really sure I understand the "emergency". Even the shitty wheel in this video would still support the car standing still. Both wheels more than likely need to be replaced. Much like I would suspect curbing a wheel this hard would require in the real world. I'm sure even the forged one is out of round after this. All I'm getting out of this is fear mongering like the picture of the busted rota that was thrown around for ages. Show me a video of a car driving just underload with the wheel cracking, where damage is actually done to the car because of a crappy wheel. I'll start to fear the reproductions. I don't mean someone curbing the piss out of one either, just it grenading under load. I'd bet any cast wheel put through this same test wil break.
    jeremiah
    D15 Poster

my honda: Civic FK3
    Advertenties:

Berichtdoor Jdm_Whore » do 10 maart 2011, 21:20

$1 schreef:$2e echte merknamen en centercaps is gewoon een brug te ver

Inderdaad :!: Toen ik letterlijk advan racing zag staan op die velgen kon ik echt niet meer volgen :dom:
    Driving takes three abilities: Accelerating, braking, and turning. More power only helps acceleration. Lower weight helps all three.
    Jdm_Whore
    HCB Veteraan

my honda: CL7 & EK4
    Advertenties:

Berichtdoor VRX » do 10 maart 2011, 21:45

Ge hebt replica en ge hebt replica eh...
    Afbeelding
    VRX
    H23 Poster

my honda: EP3
    Advertenties:

Berichtdoor XortioN » do 10 maart 2011, 21:50

Ik denk dat imitatie wielen voor dagelijks gebruik op een -200pk auto toch wel stevig genoeg zullen zijn? dat ze letterlijk ADVAN racing mogen gebruiken is inderdaad eigenlijk te zot voor woorden, maar goed het is nu zo ... dus heb ik daar gebruik van gemaakt :P

Aan de ene kant heb ik er wel wat schrik voor, maar goed ik ga geen €2000 neerleggen voor wielen die ik toch nooit tot het uiterste kan gebruiken (straatgebruik met een wagen met +-135 ~ 140pk ...) Nu moet ik wel zeggen, op mijn vorige wagen had ik ook gewone velgen (geen imitatie maar ook geen top merk) en daarvan hebben nu 3 van de 4 velgen een kleine slag. Niet dat je het merkt als je rijdt, maar tijdens het uitbalanceren zag je ze 'horizontaal' wiebelen. dat zal ook wel te wijten zijn aan de goede staat van de wegen (en de velgen waren ook al enkele jaren oud).
    XortioN
    B18 Poster

my honda: Civic EP3 facelift
    Advertenties:

Berichtdoor WhiteSol » vr 11 maart 2011, 13:49

Tis allemaal makkelijk gezegd van if you can't pay, don't play .. dus enkel mensen met een goeie job kunnen hun auto verfraaien? of ge moet maanden lang sparen om dan toch "echte" velgen te kunnen kopen ?
    Terwijl replica's er voor 99 % hetzelfde uitzien voor veel minder geld en zoals Xortion zegt voor gewoon gebruik op ons honda's zijn die waarschijnlijk wel stevig genoeg.

Voor ophanging, remmen & banden vind ik ook da ge beter doorspaart, maar een velg ga hier echt ni uiteen barsten op't straat zenne .. da's toch mijn mening dervan :)
    Afbeelding
    Afbeelding

Only aim to do your duty, and mankind will give you credit where you fail.
    WhiteSol
    Moderator

my honda: Crx Del Sol VTi
    Advertenties:

Berichtdoor kleine8 » vr 11 maart 2011, 13:53

ja is wel waar :)
    My Honda My Ride My Pride
    kleine8
    B16 Poster

my honda: del sol
    Advertenties:

Berichtdoor Leplatje » vr 11 maart 2011, 15:43

$1 schreef:$2b]of ge moet maanden lang sparen om dan toch "echte" velgen te kunnen kopen

Heb ik ook gedaan en vind mijn "echte" velgen nog altijd veel beter als de 6-7 sets Rota's die ik reeds gehad heb. Als je trouwens eens berekent wat een nieuwe set Rota's kost in vergelijking met bvb een tweedehands set Regamasters/Work Emotion/Advans/Mügen...

En naast de overduidelijk betere kwaliteit (vertaalt zich al in de prijs alleen) is het ook nog altijd leuk om iets te hebben wat bijna niemand anders hier heeft (zoals oranje velgen bvb :mrgreen: ) en daar wil ik gerust wat langer voor sparen. Daarbij is er ook geen fun aan als je een meeting doet en er staan nog 5 andere Honda's/Renaults/Opels met dezelfde "Japstyle racevelgen". Tuning draait nog altijd om originaliteit dacht ik. Als er morgen nog een witte Sol met oranje wielen gaat rondrijden dan gade die waarschijnlijk ook efkes scheef bekijken toch? ;)
    Leplatje
    HCB Veteraan

my honda: Civic
    Advertenties:

Berichtdoor WhiteSol » vr 11 maart 2011, 17:52

$1 schreef:$2
    $1 schreef:$2b]of ge moet maanden lang sparen om dan toch "echte" velgen te kunnen kopen

Heb ik ook gedaan en vind mijn "echte" velgen nog altijd veel beter als de 6-7 sets Rota's die ik reeds gehad heb. Als je trouwens eens berekent wat een nieuwe set Rota's kost in vergelijking met bvb een tweedehands set Regamasters/Work Emotion/Advans/Mügen...

En naast de overduidelijk betere kwaliteit (vertaalt zich al in de prijs alleen) is het ook nog altijd leuk om iets te hebben wat bijna niemand anders hier heeft (zoals oranje velgen bvb :mrgreen: ) en daar wil ik gerust wat langer voor sparen. Daarbij is er ook geen fun aan als je een meeting doet en er staan nog 5 andere Honda's/Renaults/Opels met dezelfde "Japstyle racevelgen". Tuning draait nog altijd om originaliteit dacht ik. Als er morgen nog een witte Sol met oranje wielen gaat rondrijden dan gade die waarschijnlijk ook efkes scheef bekijken toch? ;)

kpeer em op z'n muil :lol: haha, neenee, kversta ook wel wa ge bedoeld :)
    Maar als ge als gewone ... laat ons het hobbyist noemen ... uwen auto wa wilt verfraaien en ge vind die velgen net leuk dan is er toch geen schande aan om replica's te kopen ipv echte. Zeg aan den doorsnee Piet op een meeting da ge regamasters hebt steken, dan krijgde waarschijnlijk nen hele verwarde blik terug want den helft gaget zelfs ni kennen :D Als ge echt voor kwaliteit wilt gaan en "uniek" wilt zijn kunde beter idd ff doorsparen daar geef ik u gelijk in ;)
    Afbeelding
    Afbeelding

Only aim to do your duty, and mankind will give you credit where you fail.
    WhiteSol
    Moderator

my honda: Crx Del Sol VTi
    Advertenties:

Berichtdoor Eatmydust » vr 11 maart 2011, 18:00

Precies of de "echte" velgen onverwoestbaar zijn :lol:

Merken zoals bv. Rota hebben zich toch al lang bewezen imo.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En zo zijn er van elke velg wel foto's te vinden.
    Haters gonna hate :party:
    Eatmydust
    B16 Poster

Advertenties:

Volgende

Keer terug naar Multimedia