$1 schreef:$2oepeloos, zullen het hier nooit inzien, ARC failliet en de velgproducenten zullen snel volgen. Allemaal dankzij mensen die liever "Advan racing" velgen voor 350 euro kopen, if you cant pay you cant play
$1 schreef:$2oepeloos, zullen het hier nooit inzien, ARC failliet en de velgproducenten zullen snel volgen. Allemaal dankzij mensen die liever "Advan racing" velgen voor 350 euro kopen, if you cant pay you cant play
$1 schreef:$2$1 schreef:$2oepeloos, zullen het hier nooit inzien, ARC failliet en de velgproducenten zullen snel volgen. Allemaal dankzij mensen die liever "Advan racing" velgen voor 350 euro kopen, if you cant pay you cant play
VIND IK LEUK
Geef je groot gelijk zorky! Kan er niet meer aan toevoegen!

$1 schreef:$2esson learned. do not drop a huge ass weight on my wheels.
$1 schreef:$2i]Eh... I get why they made this video as I'm sure the "legit" companies are hurting with all the reproductions out. When I watch this movie I see "forged vs cast" not really "copy vs legit". Also I'm not really sure I understand the "emergency". Even the shitty wheel in this video would still support the car standing still. Both wheels more than likely need to be replaced. Much like I would suspect curbing a wheel this hard would require in the real world. I'm sure even the forged one is out of round after this. All I'm getting out of this is fear mongering like the picture of the busted rota that was thrown around for ages. Show me a video of a car driving just underload with the wheel cracking, where damage is actually done to the car because of a crappy wheel. I'll start to fear the reproductions. I don't mean someone curbing the piss out of one either, just it grenading under load. I'd bet any cast wheel put through this same test wil break.
$1 schreef:$2e echte merknamen en centercaps is gewoon een brug te ver

$1 schreef:$2b]of ge moet maanden lang sparen om dan toch "echte" velgen te kunnen kopen
$1 schreef:$2$1 schreef:$2b]of ge moet maanden lang sparen om dan toch "echte" velgen te kunnen kopen
Heb ik ook gedaan en vind mijn "echte" velgen nog altijd veel beter als de 6-7 sets Rota's die ik reeds gehad heb. Als je trouwens eens berekent wat een nieuwe set Rota's kost in vergelijking met bvb een tweedehands set Regamasters/Work Emotion/Advans/Mügen...
En naast de overduidelijk betere kwaliteit (vertaalt zich al in de prijs alleen) is het ook nog altijd leuk om iets te hebben wat bijna niemand anders hier heeft (zoals oranje velgen bvb) en daar wil ik gerust wat langer voor sparen. Daarbij is er ook geen fun aan als je een meeting doet en er staan nog 5 andere Honda's/Renaults/Opels met dezelfde "Japstyle racevelgen". Tuning draait nog altijd om originaliteit dacht ik. Als er morgen nog een witte Sol met oranje wielen gaat rondrijden dan gade die waarschijnlijk ook efkes scheef bekijken toch?

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten