$1 schreef:$2ie maar da ge gene kelder hebt , als uw jackstands 3 ton per stuk wegen.
$1 schreef:$2is toch fijn om zo geld te verdienen^:p
kga er ook bij ! :d
$1 schreef:$2ie maar da ge gene kelder hebt , als uw jackstands 3 ton per stuk wegen.
$1 schreef:$2$1 schreef:$2is toch fijn om zo geld te verdienen^:p
jah, die mannen krijgen als ze beginnen zowiezo een contract van een jaar... na da jaar moeten ze wel examens doen... vraag me wel af wat ik mij daarbij moet voorstellen
$1 schreef:$2$1 schreef:$2$1 schreef:$2is toch fijn om zo geld te verdienen^:p
jah, die mannen krijgen als ze beginnen zowiezo een contract van een jaar... na da jaar moeten ze wel examens doen... vraag me wel af wat ik mij daarbij moet voorstellen
niet erg als da mislukt ge hebt toch da jaar kunnen niksen en verdienen haha xD
$1 schreef:$2$1 schreef:$2$1 schreef:$2$1 schreef:$2is toch fijn om zo geld te verdienen^:p
niet erg als da mislukt ge hebt toch da jaar kunnen niksen en verdienen haha xD
haha
$1 schreef:$2et kon een Belgenmop zijn: hoeveel stadsarbeiders heb je nodig om één put te dichten? Het antwoord: vijftien. Dat blijkt uit beelden die een student in Leuven schoot en op het internet postte, waar het filmpje al bijna 40.000 keer bekeken werd.
"Uit de context gerukt", zegt de Leuvense Schepen van Openbare Werken Robbeets. "Het ging om een opleiding om een nieuwe techniek te leren gebruiken."
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten