Wat dacht je hiervan:
http://z13.invisionfree.com/OSLracing/i ... getnewpost
Twee halve zolen achter het stuur.

$1 schreef:$2fwel heb ik een ander filmpje gezien dan de topic starter, of anders is het geen Ferrari maar gaat het om een Corvette c5 en een Corvette c6.
En dat het rand idioten zijn ben ik het nog wel mee eens vermits ik ni snap hoe ge daar uit den bocht kunt gaan. Maar waarom er daar geen sprintjes getrokken kunnen worden zie ik ni helemaal in vermits het in mijn ogen een mooi overzichtelijk kruispunt is. Dat ze nu gewoon maar met Honda's gaan sprinten, dan blijven ze mss beter op de baan
$1 schreef:$2$1 schreef:$2fwel heb ik een ander filmpje gezien dan de topic starter, of anders is het geen Ferrari maar gaat het om een Corvette c5 en een Corvette c6.
En dat het rand idioten zijn ben ik het nog wel mee eens vermits ik ni snap hoe ge daar uit den bocht kunt gaan. Maar waarom er daar geen sprintjes getrokken kunnen worden zie ik ni helemaal in vermits het in mijn ogen een mooi overzichtelijk kruispunt is. Dat ze nu gewoon maar met Honda's gaan sprinten, dan blijven ze mss beter op de baan
je zit op page 2, ferrari filmpke staat op page 1
er lopen daar mensen te voet, o.a. kinderen.
wat als die daar net aan die bomen liepen waar die klojo's den decor in vlogen? ..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten