Video: BMW rijder ziet gat dat er wel/niet* is

Re: Video: BMW rijder ziet gat dat er wel/niet* is

Berichtdoor falz » vr 29 jul 2011, 00:18

amai kroket seg, en als ge da zo een beetje in slow motion ziet dan ziede, da er echt geen plaats meer was tussen de filmende auto en die auto da hij voorbijsteekt, die was die al aant voorbijgaan.. ni da da zo rap nog van rechts naar links gaan is voor de linksrijder, ma das effectief proberen op 2 halve rijvakken voorbij te steken... goe zot.. en 't zijn ni alleen BMW rijders da zo'n gedrag hebben ze.. daarstraks nog ene met ne fiat dieje dacht da em een vliegmachine had, ben gwn 70 aant rijden met de menigte, en laat 2 seconden tussen mijne voorligger en mij, komt em een naftstation afgedraaid met zenne Fiat Doblo.. denkend da em daar nog tusse kon ? kon nog just alles dichtsmijten en die kerel had sjaans da ik bijna te laat was voor men werk en da ander richting heen moest aan het kruispunt.. anders hadden ni alleen men remmen dichtgesmeten..
Hoe schraler de eigenaar, hoe "sjinker" den auto ?
nananananananana BATMAAAAANNNN !
falz
HCB Veteraan

my honda: Civic EM1 VTi Coupé
Advertenties:

• Re: Video: BMW rijder ziet gat dat er wel/niet* is

Berichtdoor login257 » vr 29 jul 2011, 05:55

dat soort schorem kwam ik graag tegen met de depannage-cammionette op vorig werk.
    stevig mercedes sprinterke kan al eens een stampke verdragen / uitdelen :D

beste wat ik daarmee voorhad : smal wegje met uitwijkplaatsen om de paar 100m tussen de akkers.
    ik was net voorbij zo een uitwijkplaats en zie in de verte een audi afkomen.
    hij heeft er nog ene dus ik rij verder, er van uitgaand dat hij wel op kant zou gaan (geen plaats voor 2 voertuigen op die weg).
    reed die kerel die vlot voorbij en bleef midden op de weg rijden.
    ik met een grijns ook gezien ik een pak meer massa had en een stevig chassiske.
    even later stond er een audi in een modderige akker ^^
    login257
    HCB Veteraan

my honda: bb1, bb3
    Advertenties:

Berichtdoor Jebus » vr 29 jul 2011, 09:43

is volgens mij een e46 en het wilt nie zeggen dat je met een bmw rijd dat je zo rijd
    heb er zo al toeren met een honda ook zien uitsteken dus ligt gewoon aan de bestuurder die denkt dat hij alles aankan
    deze week nog zo voorbij gestoken geweest door een volvo, kerel reed gewoon over de pechstrook tegen serieus hoge snelheid en dan slalommen tussen het verkeer
    zulke mannen mogen ze van mij voorgoed hun rijbewijs intrekken, maar dan rijden ze waarschijnlijk nog zonder ook
    kijk maar naar die motorrijder die hier in wetteren een vrouw dood gereden heeft tegen 180 waar je 50 moogt en had ook levenslang rijverbod en geen verzekering
    dus rijbewijs intrekken is blijkbaar niet genoeg
    Afbeelding

Rise And Rise Again, Untill Lambs Become Lions
    Jebus
    HCB Veteraan

my honda: EP3
    Advertenties:

Berichtdoor knightgangsta » vr 29 jul 2011, 11:06

$1 schreef:$2s volgens mij een e46 en het wilt nie zeggen dat je met een bmw rijd dat je zo rijd
    heb er zo al toeren met een honda ook zien uitsteken dus ligt gewoon aan de bestuurder die denkt dat hij alles aankan
    deze week nog zo voorbij gestoken geweest door een volvo, kerel reed gewoon over de pechstrook tegen serieus hoge snelheid en dan slalommen tussen het verkeer
    zulke mannen mogen ze van mij voorgoed hun rijbewijs intrekken, maar dan rijden ze waarschijnlijk nog zonder ook
    kijk maar naar die motorrijder die hier in wetteren een vrouw dood gereden heeft tegen 180 waar je 50 moogt en had ook levenslang rijverbod en geen verzekering
    dus rijbewijs intrekken is blijkbaar niet genoeg

tuurlijk is da nie genoeg voor die mannen want als ge zo rijd betekent da rijbewijs toch niks voor hun
    die geeft hun nie da ze da kwijt geraken ge moest eens weten hoeveel zonder verzekering of rijbewijs rond rijd
    zeker moto's
    knightgangsta
    B18 Poster

my honda: Del Sol VTI
    Advertenties:

Berichtdoor login257 » vr 29 jul 2011, 16:37

en dan maken ze er spel van als wij op een vrij stuk ons bakske eens (beperkt) de sporen geven.
    snel rijden is niet het probleem, idioten zijn het probleem ....
    login257
    HCB Veteraan

my honda: bb1, bb3
    Advertenties:

Berichtdoor Jebus » za 30 jul 2011, 15:10

iedereen rijd wel eens te snel, je moet gewoon weten waar
    maarjah die mannen vinden da meestal stoer zo rijden dus moet iedereen het gezien hebben eh
    Afbeelding

Rise And Rise Again, Untill Lambs Become Lions
    Jebus
    HCB Veteraan

my honda: EP3
    Advertenties:

Berichtdoor lifebeginsat8000rpm » ma 29 aug 2011, 19:02

naar mijn mening die kerel reed maar dan lang aan de linkerkant ook ze!!!
    inhalen moet vlot gebeuren niet een 5min plan ....
    in belgie kunnen ze da goed 119 op rechtse vak 120 op de midden en 121 op het linkervak ....
    lifebeginsat8000rpm
    H22 Poster

my honda: eg6
    Advertenties:

Berichtdoor dom » ma 29 aug 2011, 20:38

ik maak het elke dag mee mensen zonder rijbewijs vanwege intrekking die botsen.
    Dat is simpel weg omdat ze hun inbeslag genomen auto kunnen terugkrijgen als ze ff één dag een verzekering pakken.

Gewoon auto openbaar verkopen als ze met ingetrokken rijbewijs rijden of zonder verzekering.
    dom
    HCB Veteraan

my honda: Del Sol Motegi
    Advertenties:

Vorige

Keer terug naar Multimedia