kzag al politie staan voor mijn deur ik dacht ai ai wa nu ? staan ze mij op te wachten voor mijn rijgedrag :p
nee ik zag een auto staan in de weg gezakt

en dit is het gat da nu al veel groter is omdat de stenen zijn weggezakt

$1 schreef:$2a bij ons gaat het geld naar een fontein plein met lampjes er in en banen die nog goed zijn worden volledig vernieuwd
en de straten die wegzakken blijven maar liggen
en nu ist geld op en kan da nie meer gemaakt worden en zo word da jaar op jaar uitgesteld

$1 schreef:$2ja erg gesteld hier é, das al 't zelfde verhaal als daar in Retie aan garage de witte.. daar is praktisch een heel kruispunt weggezakt, ook door een lek in de riolering ofzoiets, 's morgens reed er ne camion over, en ineens zat dieje in zenne camion op de grond.. een heel stuk gewoon weggezakt,
ze zeggen dat het eind augustus klaar zou zijn $1 schreef:$2p zo'n weg valt het nog enigszins mee. De kans dat je gaat verongelukken door in zo'n put te rijden binnen de bebouwde kom is veel kleiner, tenzij je mss de controle verliest en over een fietser of voetganger knalt maar dat gaan ze wel weer op de bestuurder afschuiven. Maar als je onze autosnelwegen bekijkt is het echt rampzalig en levensgevaarlijk op sommige plaatsen. Ik heb ook al een paar keer mijn wagen voelen scheeftrekken door die klote spoorvorming, vriendin vant zelfde met haar wagen.
Nasty heeft jammer genoeg overschot van gelijk dat er eerst weer iets ergs moet gebeuren voor ze actie gaan ondernemen.
België faalt zo hard in zoveel verschillende opzichten... Zeker als je dan eens de grens over gaat naar NL en ziet hoe hun weggennet er daar uitziet, precies of wij in een derdewereldland wonen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast