WIE KENT DEZE EK4

Re: NIEUW PROBLEEM

Berichtdoor WhiteSol » vr 26 apr 2013, 16:34

wodan schreef:HEB DUS KLEP VERVANGEN EN KLEPSEALS VERVANGEN MAAR VERBRUIKT VEEL OLIE HEB NU DE BOGIES UIT GEDRAAIT EN WAAR DE KLEP STUK WAS ZIE IK DAT BOGIE AANGEKOOKTE OLIE HANGT ANDER 3 BOGIES HEBEN NORMALE VERBRANDING IEMAND DIE WEET HOE HET KOMT ALVAST BEDANKT :dom:


Afbeelding

en leestekens zijn ook niet verboden :denk:
Afbeelding
Afbeelding

Only aim to do your duty, and mankind will give you credit where you fail.
Avatar gebruiker
WhiteSol
Moderator
 
Berichten: 7118
Geregistreerd: di 23 maart 2010, 21:42
Woonplaats: Schoonderbuken / Scherpenheuvel
my honda: Crx Del Sol VTi
Advertenties:



  • Re: WIE KENT DEZE EK4

    Berichtdoor DelSolTypeR » vr 26 apr 2013, 17:07

    wat is veel olie verbruiken? enig idee hoeveel? en ben je zeker dat het verbruik en geen verlies is? :)
    blauwe rook?
    hoe heb je de klep vervangen? anders nog dingen vervangen? Volledige info geven als je zo'n vragen stelt man :)
    VTEC just kicked in yo!!!!

    Del Sol B18c ---> 238 bhp... trackday ready!
    Civic FN3 2.2 ctdi Type S
    Avatar gebruiker
    DelSolTypeR
    K20 Poster
     
    Berichten: 830
    Geregistreerd: di 07 jun 2011, 14:49
    Woonplaats: Kuurne
    my honda: CBR 600RR+ Civic FN3
    Advertenties:

    Re: WIE KENT DEZE EK4

    Berichtdoor wodan » ma 29 apr 2013, 16:48

    verbruikt op 500KM halve liter olie. is ook geen verlies .rookt wel blauw en in vtec soms zwart.compresie test was ook goed .
    wodan
    Dax rookie
     
    Berichten: 17
    Geregistreerd: do 13 dec 2012, 17:38
    Advertenties:

    Re: WIE KENT DEZE EK4

    Berichtdoor DelSolTypeR » ma 29 apr 2013, 16:53

    zwarte rook is normaal teveel benzine, kan normaal gezien niet echt kwaad.. halve liter olie op 500km zou me doen vermoeden dat er een probleem zit in jouw onderblok, gebarsten piston ofzo (had ik met mijn B18 blok)...
    VTEC just kicked in yo!!!!

    Del Sol B18c ---> 238 bhp... trackday ready!
    Civic FN3 2.2 ctdi Type S
    Avatar gebruiker
    DelSolTypeR
    K20 Poster
     
    Berichten: 830
    Geregistreerd: di 07 jun 2011, 14:49
    Woonplaats: Kuurne
    my honda: CBR 600RR+ Civic FN3
    Advertenties:

    Re: WIE KENT DEZE EK4

    Berichtdoor wodan » ma 29 apr 2013, 16:57

    zou dan compresie test ook goed zijn?
    wodan
    Dax rookie
     
    Berichten: 17
    Geregistreerd: do 13 dec 2012, 17:38
    Advertenties:

    Re: WIE KENT DEZE EK4

    Berichtdoor DelSolTypeR » ma 29 apr 2013, 17:01

    compressie test is dan normaal wel goed, want bij mij hadden ze ook compressietest gedaan en toch waren mijn pistons gebarsten... de aangekoekte olie aan jouw ene bougie zal waarschijnlijk de piston zijn die gebarsten is.. als ik je een goeie raad mag geven, gooi gewoon direct gans je blok open en vernieuw of upgrade hem helemaal, het zal je wel meer kosten maar op de lange duur zal je er veel meer aan hebben en ben je zeker dat je gespaard blijft van zo'n problemen :)
    VTEC just kicked in yo!!!!

    Del Sol B18c ---> 238 bhp... trackday ready!
    Civic FN3 2.2 ctdi Type S
    Avatar gebruiker
    DelSolTypeR
    K20 Poster
     
    Berichten: 830
    Geregistreerd: di 07 jun 2011, 14:49
    Woonplaats: Kuurne
    my honda: CBR 600RR+ Civic FN3
    Advertenties:

    Re: WIE KENT DEZE EK4

    Berichtdoor wodan » ma 29 apr 2013, 17:09

    denk gewoon een goede b16a2 blok zoeken en die er is dan. toch al bedankt voor info
    wodan
    Dax rookie
     
    Berichten: 17
    Geregistreerd: do 13 dec 2012, 17:38
    Advertenties:

    Vorige

    Keer terug naar Off topic

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast