Honda Concerto onderdelen

Honda Concerto onderdelen

Berichtdoor BenRoels » di 09 dec 2014, 17:22

Ik ben voor mijn Concerto op zoek naar een aantal onderdelen.
- voorste zetel, zitting en stof mag heel slecht zijn, ik heb enkel de onderstellen nodig.
- achterbumper, liefst in het rood maar andere kleur mag als die in goede staat is.
- sportievere uitlaat, niet te groot of te luid.
- Verlagings- of schroefset, verlagingsveren. (als iemand dit toevallig nog liggen heeft)
- Amber pinkers vooraan

Ik ben enkel redelijk dringend opzoek naar de onderstellen van de zetels. Niets moet echt dringend maar zou het graag er wel met de tijd opzetten.
Zetels en veren komen niet overeen met EG of EJ. De rest weet ik niet dus al iemand hier meer info over heeft, ook altijd welkom!
BenRoels
Camino user
 
Berichten: 46
Geregistreerd: di 06 maart 2012, 21:29
Woonplaats: Kontich
my honda: Concerto
Advertenties:



  • Re: Honda Concerto onderdelen

    Berichtdoor BenRoels » di 16 dec 2014, 16:47

    Niemand iets? Een in afbraak ofzo?
    BenRoels
    Camino user
     
    Berichten: 46
    Geregistreerd: di 06 maart 2012, 21:29
    Woonplaats: Kontich
    my honda: Concerto
    Advertenties:

    Re: Honda Concerto onderdelen

    Berichtdoor Orion » ma 05 jan 2015, 12:23

    Hoi,

    Ik heb er nog ene staan voor afbraak. Goede staat, enkel afgekeurd voor roest aan het subframe indertijd en staat sindsdien stil (ik ging er een circuitwagen van maken... maar nu ik aan het verbouwen ben en nog 3 andere auto's en 4 moto's heb staan gaat dat er al helemaal niet meer van komen vrees ik).

    Voornaamste specs:
    - interieur OK
    - bumpers OK, zwart ongespoten PU
    - ik heb nog wel ergens een Supersprint 4-2-1 collector en katvervanger liggen, aangepast voor de Concerto (origineel was die voor een Civic)
    - quasi nieuwe gele Koni's met H&R veren (-45 mm geloof ik)
    - Amber pinkers vooraan OK
    - D16 SOHC met 2 enkele carbu's, korte versnellingsbak
    - remmen EBC (Gr. N schijven) / Green Stuff remblokken

    Ik heb ook nog een Green luchtfilterpaneel liggen voor Concerto met injectiemotor, veerpootbrug Sparco (rood), MPFI conversie van een D16a6, B16a1 gasklep, TWM inlaatspruitstuk voor D-serie SOHC om dubbele carburatoren of ITB's op te monteren, een stuurnaaf met een verweerd Momo stuur, extra aandrijfassen en veerpoten, 16V DOHC onderlip...

    One catch : ik heb geen tijd om alles te demonteren en hij staat in een veld. Best dus gewoon in z'n geheel komen ophalen met ne remorque en zelf ergens eruit halen wat ge wilt. Papieren zitten erbij. Voor de kas krijgt ge nog zeker 50 à 100 euro oud ijzerprijs, de rest van de onderdelen kunt ge alsnog als reserve gebruiken hé. Laat maar weten wat ge er nog bij zou willen van losse onderdelen, dan kan ik al beginnen zoeken. :denk:
    Avatar gebruiker
    Orion
    Camino user
     
    Berichten: 45
    Geregistreerd: di 26 jul 2011, 17:02
    my honda: Prelude 3G
    Advertenties:


    Keer terug naar Gezocht

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast