Op zoek naar carrossier

Op zoek naar carrossier

Berichtdoor Ulquiorra » ma 31 jan 2011, 20:41

Hey,
Ik ben dus opzoek naar een carrossier die ervaring heeft met integra's of honda's int algemeen.
Mijn integra heeft nieuwe wielkassen nodig achteraan omdat deze zoals velen aan het roesten zijn. Dus kheb dan liever dat ze ervaring hebben met zo'n auto.
Maar ik zou dan ook ineens de hele auto terug laten overspuiten.

Iets minder dan een jaar terug is de auto al eens overgespoten geweest maar zijn de wielkassen niet aangepakt toen met de gevolgen nadien :oops: .
Ik woon te Brecht in de noorderkempen dus in de omstreken is altijd een pluspunt :) .

Thanx Kevin.
Anyone can go fast in a straight line
Avatar gebruiker
Ulquiorra
B18 Poster
 
Berichten: 409
Geregistreerd: do 25 maart 2010, 19:54
Advertenties:



  • Re: Op zoek naar carrossier

    Berichtdoor VRX » ma 21 maart 2011, 00:46

    Beetje zinloos om hier een nieuw topic voor te maken, aangezien ik zowat hetzelfde aan het zoeken ben:

    Vandaag op de meeting in a'pen een paar gasten mijne auto een "wrak" horen noemen toen ik er nie zo ver vanaf stond, dus toch maar besloten om de roest eens te laten wegwerken. (Klein stuk aan de achterste wielkast, en de 2 ophangpunten van de achterste bumper). :oops: :D

    Kent iemand een aan te raden carrosier? Ben zelf van Beringen in Limburg, maar ben bereid hier wel een beetje voor te rijden moest het de moeite waard zijn.
    Of is er iemand op het forum die na zijn uren wa bijklust ofzo? (Dan zou ik wel graag op één of andere manier de zekerheid hebben dat het deftig is en dat ge ervaring hebt hiermee)
    Afbeelding
    Avatar gebruiker
    VRX
    H23 Poster
     
    Berichten: 764
    Geregistreerd: wo 18 aug 2010, 21:01
    Woonplaats: Limburg
    my honda: EP3
    Advertenties:


    Keer terug naar Exterieur

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten