Als fan van japanse merken heb ik de wagen altijd zeer goed onderhouden, Hij is wekelijks gepoetst & elke 10 000km op onderhoud.De kleppen zijn zopas nog afgesteld door Surinx Racing en de distributieriem is ook pas vervangen door hun. Elk onderhoud/vervanging staat genoteerd in het onderhoudsboekje. De 2e sleutel + kastje is aanwezig. De blok heeft op dit moment iets meer dan 134 000km wat voor een (goed onderhouden) Honda motor niet veel is. Je kan er nog jaren plezier aan beleven. De motor is altijd mooi warmgereden vooraleer hoger in toeren te gaan. Als olie heb ik altijd Valvoline Durablend of Castrol magnetec gebruikt. Ook zitten er nu iridium bougies in ipv de standaard NGK's. De wagen is in heel goede staat en is stock buiten de Type-R spoiler, Window visers, interieur en voorste veren. Op de achterkant zijn wel enkele krassen. De extra onderdelen gaan apart verkocht worden (Type-R velgen, airbox,...).
Hieronder een lijst van de aanpassingen:
Exterior
- OEM honda ep3 type-r spoiler
- OEM sport embleem met rode S in de grill
- Windowvisors climair
- Pinkers gewrapt rood
- Nieuwe voorruit (2015)
Interior
- Mugen style pook
- tenzo-r shoulderpads
- pioneer radio
- interieur gewrapt in 3M carbon
Engine
- engine dressup + rising sun engine cover
- valvoline durablend & Castrol Magnetic 10w40
- NGK iridium spark plugs
Suspension
- apex springs 35mm verlaging (voorste geplaatst)
Wheels
- OEM 16inch ep1 sport velgen Dunlop Sport & Continental banden (4 goede banden)
Fotos => https://www.2dehands.be/autos/honda/civ ... 95108.html