Het gaat serieus pikken, maar het is kiezen tussen de Beat en deze.
Ik kan niet alles bijhouden.
Een Type 1 met zeldzame mods in ongelofelijk goede staat.
1984
1.5 101pk stock, maar door diverse mods 110pk (testbank)
95.900 km
Opties: NIKS
Bodem is net compleet roestvrij gemaakt.
Dorpels, kokers etc alles opgelast en getectyleerd.
Vind maar eens een type 1 CRX met een roestvrije bodem, je gaat lang mogen zoeken.
Ook de wielkasten zijn net roestvrij gemaakt en herspoten, NIKS kleurverschil.
Hij heeft diverse mods:
-DC sports spruitstuk (kwasi onvindbaar voor een type 1)
-Custom uitlaat
-Afgedraaid vliegwiel
-Fia gekeurde Momo kuipzetel
-Alu velgen met Toyo R888 semi slicks (zéér goed profiel)
-Short ram luchtfilter
-Odyssey gel batterij
-Veerpootbrug in motorruim + koffer
-Verlaagd
-Sportstuur met snap-off (dat van Momo is niet te koop, komt een ander sportstuurtje op, snap-off blijft)
-Infinity speakers en tweeters netjes ingewerkt
-Mistlampen
110pk is misschien niet veel, maar het voelt echt veel meer aan, dankzij zijn aangepast vliegwiel. Hij klimt enorm snel in toeren, is gewoon een superleuk ding. Uitlaat is niet johnny van geluid, motorgeluid overheerst
De versnellingsbak kan het koppel maar nét aan
Het is echt een genot om mee te rijden, maar ik speel er te weinig mee... De Beat gaat gebruikt worden voor zomer ritjes, en als speelgoed heb ik m'n ED Sedan waar iets heel leuk in komt van motor... En met deze moet je spelen, niet laten staan ergens.
Enigste echte minpuntje is dat de vorige eigenaar het origineel elektrisch dakje heeft weggehaald en dichtgewerkt. Bekabeling is nog steeds aanwezig. Een kameraad van mij heeft nog een origineel elektrisch dak liggen, dus indien gewenst kan dit geplaatst worden. Dit wel tegen meerprijs want ik krijg het niet gratis van hem
Indien gewenst kan er ook een originele stoel geplaatst worden op de bestuurderskant, maar dan is het zonder de kuipstoel.
Staat zeer netjes in de lak (is door vorige eigenaar herspoten), een goedziend oog ziet her en der wel wat spuitfoutjes... Maar kom, het is een pracht ding.
Ik ga hem echt missen.
Komt met blanco aanvraag tot inschrijving voor oldtimer.
Dagelijks kan ook, maar dan moet de ophanging origineel en heb ik niet liggen.
Vraagprijs: 4000€
En dat is een koopje voor de staat waarin hij zich bevind, vind ze maar eens in deze staat...
Eventueel heb ik Lexus style spoiler en spiegels erbij in carosseriekleur.
Was niet zo mijn stijl dus niet gemonteerd. Deze mogen erbij voor kleine meerprijs.
Foto's