Kleine interessepeiling. Hij mag weg, moet niet.
De reden zou zijn omdat ik vtec toch mis... nu de ITR weg is heb ik niet echt iets om me uit te leven.
Ik ben enorm fan van het EG model, dus of ik hou hem, of hij gaat weg en komt er een EG Esi of VTI in de plaats...
*10/1995
*95.000 km (wordt nog dagelijks mee gereden)
*MPFI swap gekregen door de R-garage. Dit betekent: Multi Point Fuel Injection ipv single point. Hij is zuiniger. Dit houdt ook in intake van een b7, ecu van een b7, spruitstuk van een d16z6, interieurboom van een b7. Hij zou nu rond de 105 pk moeten zitten, hij gaat echt erg goed voor een EG4, bijna niemand begint eraan omdat het veel werk is, maar het is de moeite waard. Geen geprul met de keuring
*3 sleutels aanwezig
*servo
*distributieriem op 60d vervangen
*Advan Replica limited editions met goeie merkbanden op 195-50-15
*Zgan Weitec Ultra GT vaste verlaging (dempers + veren), doos aanwezig. Verlaagt 6 cm. Rijdt heerlijk.
*Supersprint Magnum einddemper
*Spoonstyle carbon achterspoiler
Mogelijkheid dat ik de aangepaste Integra achterbank laat steken, alsook de zwarte Integra Reacro's, alsook het Momo sportstuur met naaf.
Is achteraf te bespreken.
Rechts is er reeds een nieuwe wielkast ingelast. Links zijn er lichte roestblaasjes, dus best wel even afschuren.
Motorkap kan je best vervangen door een andere want die is tamelijk rot.
Buiten krasjes her en der niet echt iets speciaals. Hij rijdt in ieder geval prachtig.
Uiteraard met keuring voor verkoop.
Prijs is richtprijs. Goeie staat en weinig km's.